Până pe 19 noiembrie, Pepsi derulează cea mai amplă competiție națională de proiecte creative pe Facebook, sub umbrela Refresh Your World. Sunt invitați să participe toți cei care au curajul să privească lucrurile altfel și îndraznesc să o arate și altora.
Pepsi oferă 20.000 $ pentru marea temă a competiției: Dă un refresh vieții urbane!, prilej cu care tinerii care și-au dorit întotdeauna să schimbe ceva în jurul lor o pot face punându-și creativitatea la contribuție.
Criteriile sunt simple: Originalitate, adecvare la temă, aplicabilitate şi impact asupra societăţii.
Pentru a participa la această competiție, doritorii trebuie să intre pe aplicația special creată pe pagina de Facebook Pepsi Romania, să își înscrie și argumenteze ideea (până pe 19 octombrie) și să strângă cât mai multe voturi (între 20 octombrie și 2 noiembrie). Timp de o lună, proiectele înscrise vor fi votate, criticate sau aclamate și selectate pentru marea finală, unde se vor califica cele mai creative și de impact zece idei.
No comments:
Post a Comment