Monday, November 28, 2011

Concursul şcolar interdisciplinar "Wolfgang Amadeus Mozar" adresat elevilor se bucură de o nouă ediţie

În perioada martie-iunie 2012 se va derula cea de a IV-a ediţie a concursului şcolar interdisciplinar W.A.Mozart, care se adresează elevilor din clasele II-IX.

Concursul Şcolar Interdisciplinar (Limba şi literatura română,Matematică, Educaţie muzicală, Educaţie plastică, Istorie, Educaţie tehnologică) "Wolfgang Amadeus Mozart" oferă elevilor posibilitatea de a intra în contact cu fenomenul cultural european prin intermediul audiţiilor muzicale.

Secţiunile concursului sunt:

• Creatorul de poveşti (secţiune adresată elevilor din clasele V-VI-VII-VIII-IX) – creaţie literară (specia literară abordată: basm), Limba şi literatura română/Educaţie muzicală

• Sunet şi Culoare – ciclul primar (secţiune adresată elevilor din clasele II-III-IV) – creaţie plastică, Educaţie plastică/Educaţie muzicală

• Postere (secţiune adresată elevilor din clasele V-VI-VII-VIII) – creare postere/planşe, Educaţie tehnologică/Educaţie muzicală

• Matematică în paşi de vals (secţiune adresatp elevilor din clasele V-VI-VII-VIII) Matematică/Educaţie muzicală

• Sunet şi Culoare – ciclul gimnazial (secţiune adresată elevilor din clasele V-VI-VII-VIII) - creaţie plastică, Educaţie plastică/Educaţie muzicală

• Micul muzician (secţiune adresată elevilor din clasa a V-a) – recunoştere de instrumente muzicale (Timbru muzical instrumental) dupa audiţii muzicale, Educaţie muzicală

• Muzica noastră (secţiune adresată elevilor din clasele VI-VII) – recunoştere de instrumente muzicale (Timbru muzical instrumental) dupa audiţii muzicale, Educaţie muzicală

• Eseuri – (teme pentru această ediţie: „Eu si Mozart?"/„Mozart. Pur si simplu." /„Cine este Mozart... pentru mine") Limba ţi literatura română/Educaţie muzicală/Istorie

Concursul va avea loc la Şcoala cu clasele I-VIII Andrei Saguna-Turda, Cluj,  se desfasoara cu participarea directa(cu excepţia secţiunii eseuri) a copiilor si nu se percepe taxa de participare.

No comments:

Post a Comment