Societatea Academică Română a lansat un ghid de învăţare bazat pe modelul investigaţiei
pentru profesorii din învăţământul preuniversitar prin intermediul căruia
materia din programa de fizică poate să arate "altfel" decât arată în
prezent şi poate fi interesantă, astfel încât elevii să nu mai ocolească acest
obiect de studiu.
Ghidul metodologic abordează fiecare unitate de învăţare din programa de fizică prin cel puţin un model de învăţare: investigaţie, proiect, experiment, rezolvare de probleme şi exerciţiu. Fiecare unitate de învăţare este trecută prin patru secvenţe - evocare-anticipare, explorare-experimentare, reflecţie-explicare şi aplicare-transfer.
La elaborarea ghidului au lucrat peste 40 de experţi şi profesori de fizică, majoritatea membri ai societăţii române de fizică din şase judeţe ale ţării.
Ghidul are ca scop formarea abilitățile profesorilor și urmărește centrarea pe elev și formarea de competențe.
Vor fi susţinute teste înainte şi după pilotarea ghidului care se va face în 50 de şcoli şi licee în urma semnării unui parteneriat cu MECTS.
Mai multe detalii
Vor fi susţinute teste înainte şi după pilotarea ghidului care se va face în 50 de şcoli şi licee în urma semnării unui parteneriat cu MECTS.
Mai multe detalii
No comments:
Post a Comment